Adıyaman
+19°C

Yük.: +20°

Düş.: +10°

Cu, 27.05.2016

Haberler


02

Adıyaman Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) kurumsal başarısını bir kez daha belgeleyerek, 10002: 2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgelendirme denetiminden başarıyla geçerek belgenin 2018 revizyonlu halini alan ilk Odalardan birisi oldu.

ATSO’da İSO 9001: 2015 Belge Yenileme Denetimi ve KYS 10002: 2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgelendirme denetimini gerçekleştirildi.

ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Uslu, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, yeni kalite belgesi ile ATSO’nun hizmet kalitesini daha da yukarıya taşıyacağına dikkat çekerek şunları kaydetti; “Üyelerimizin memnuniyetini ön planda tutma konusunda gerekli çalışmaları hız kesmeden gerçekleştiriyoruz. Bu konuda üzerinde durduğumuz önemli konulardan bir tanesinde ISO 10002:2018 Üye Memnuniyeti Sistemi belgesi ile hizmet kalitemizi daha da yukarı taşımak amacındayız. Bu kapsamda sahip olduğumuz Kalite Yönetim Sisteminde ISO 9001:2015 ve yeni belgemiz ile hizmet kalitemiz güvence altına alınmıştır. Meclis ve Yönetim Kurulu olarak, hizmet kalitesi ve üye memnuniyeti konularında sürekli gelişim ve yenilenme gündemimizde olacaktır.”

ISO 10002:2018 ile ilgili bilgi de veren Uslu, şu detayları verdi; “ISO 10002:2018 geliştirilebilir, şikayet nedenlerini ortadan kaldırılacak alanları belirlemede yardımcı olan, üye şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetilmesi için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok üyenin sağlanan hizmetten memnun kalmasına olanak veren bir yönetim sistemi olarak tanımlanıyor. Bu süreç içerisinde sistemin kurulmasından belgelendirme sistemine kadar geçen süreçte emeği geçen ve katkıda bulunan tüm Oda Meclisimize, Yönetim Kurulumuza, Meslek Komitelerimize ve personellerimize teşekkür ediyoruz ve hayırlı olmasını diliyoruz” şeklinde konuştu.

Okunma Sayısı: 402
resim